Když ženy a muži nakupují společně, nebývá to většinou zrovna „idylka“ (pokud tedy nejde o první romantické setkání mezi zbožím). Hlavně muži to nesou dost špatně. Když jsou pak zúčastnění poněkud citlivější na podráždění, kterému se ve stresu obchodních center v dnešním světě prostě nevyhneme, je možné, že to skončí i pěknou hádkou.
 pár s vozíkem
Při této aktivitě se totiž ukazuje, jak jsou muži a ženy v některých situacích rozdílní. Mají odlišné priority i strategie.
 
Muž se řídí připraveným seznamem nebo tím, co bylo jako předmět nákupu předem domluveno. Od toho se velice nerad odkloňuje. Nějaké „výmysly“ navíc ho zdržují a znervózňují. Nechce být v obchodě dlouho, je to pro něj ztráta času.
 
Žena se více zabývá tím, co vybere. Třeba v potravinách zvažuje, zda do určitého receptu nebude přeci jen vhodnější jiný produkt. Zboží více prohlíží a porovnává. Jak je to v odděleních s oblečením, obuví a podobných, to nemá cenu podrobně rozebírat. Zkrátka ženu to baví, muže většinou ne (nebo tak dlouho ne). Moudré ženy to řeší tak, že tyto oddělení navštěvují s jinou ženou nebo sami. A je klid.
 
A vůbec, proč se trápit, když dnes můžeme vše koupit na internetu. Počet nákupů a objem tržeb internetových obchodů se každý rok zvyšuje. Tento způsob nakupování baví i muže. Co jim nejvíce vyhovuje?
·        je to pohodlné(místo popojíždění na parkovištích a s vozíkem mezi regály vše uskuteční z pohodlí domova)
·        rychlé objednání(zboží stačí vybrat a pak objednávku dokončit „na několik kliků“)
·        rychlé doručení(a to prakticky kamkoli)
 tlačítko na nákupy
Co na kupují nejraději? Tak u pánů vede v internetových nákupech jednoznačně elektronika. Její vybírání pro ně ztrátou času rozhodně není. Sbírají informace, pročítají specifikace, porovnávají parametry a ceny, diskutují dlouze v diskuzích. Další oblíbenou kategorií jsou auta. Prohlížením fotek a prezentačních videí dovedou strávit mnoho času. Vybírají pečlivě, také zjišťují spoustu informací. Ale auta nakonec většinou samozřejmě jdou vyzkoušet „naživo“ a koupit osobně!

Nakupovat společně nebo sami on – line?
Ohodnoťte příspěvek
Kategorie: Nákupy